TenTAnG aKU

Thursday, January 3, 2013

dAniEL gUizA GonZaLes

 The profile for Daniel Güiza

Daniel Güiza
© Getty Images
Name in native country:Daniel Güiza González
Date of birth:17.08.1980
Place of birth:Jerez de la Frontera  
Age:32
Height:1,83
Nationality:  Spain
Position:Striker - Centre Forward
Foot:right
Market value:1.800.000 £
2.000.000 €
Player's agent:ProSoccer24



"Secara jujurnya, saya tidak tahu banyak mengenai bola sepak Malaysia tetapi sebelum datang ke sini, saya menonton beberapa video di Internet mengenai perlawanan tempatan, dan pada pemerhatian saya, bola sepak amat dekat di hati rakyat Malaysia.
"Saya berasa sungguh gembira dapat datang ke sini kerana ini akan menjadi pengalaman baharu kepada saya." - Daniel Guiza

Sasaran 50 Gol semusim untuk Johor Darul Takzim FC

No comments:

Post a Comment