TenTAnG aKU

Friday, December 28, 2012

BowLinG JaBaTaN 2012

Biro kecergasan Jabatan Perangkaan Malaysia Negeri Selangor menganjurkan Pertandingan Bowling antara Seksyen 2012. Pertandingan berlangsung di Pusat Bowling , Kompleks Ole-ole , Shah Alam. Semua seksyen menghantar wakil secara berkumpulan. Seksyen aku menghantar 3 team dan aku adalah salah seorang daripada peserta. Team aku, Afzahari, En Shukor & Nurafidah.
Oleh kerana mama faris tak sihat. Maka aku bawa faris jer untuk memberi sokongan kapada aku & team aku.






 Akhirnya keputusan pertandingan Team Perkhidmatan telah muncul Juara. Team aku tempat ketiga. Individu lelaki dimenangi oleh Kaza dari team P.O Kajang dengan jatuhan tertinggi 231 pin. Individu wanita pula dimanangi oleh Azlina dari team Isirumah dengan jatuhan tertinggi lupa pin.



 Lepas abis....ronda-ronda ole-oleh







No comments:

Post a Comment