TenTAnG aKU

Sunday, December 9, 2012

HaRiMaU MalaYA vs GaJaH pErAnG 1

Bertempat di Stadium Nasional Bukit Jalil telah berlangsung perlawanan peringkat separuh akhir Piala AFF Suzuki 2012 antara Malaysia dan Thailand. Aku telah berjaya menjadi salah seorang pemain ke 12 untuk team Malaysia pada hari itu walaupun sewaktu keberangkatan aku ke Stadium hujan lebat. Dengan semangat yang berkobar-kobar untuk melihat Harimau menumbangkan sang gajah. 



Setelah perjanjian dengan member aku Azrel untuk berjumpa di Stadium telah tergendala kerana hujan & talian problem di stadium. Maka aku pun layan sorang-sorang . Kerana lambt juga maka terpaksalah aku duduk di tangga sahaja. Tapi puas hati sebab view agak cantik.


Keputusan perlawanan malam tu 
Malaysia 1 - 1  Thailand

No comments:

Post a Comment