TenTAnG aKU

Wednesday, June 27, 2012

fAriS @ sTaDiUm sHaH aLAm

suasana sewaktu para pemain memanaskan badan
sempat posing depan trak go cart

otromen taroooooooo

pusing -pusing dulu la bah....game lambat lagi start

ALAMAK........LAWA JERSI JOHOR F.A NIE........NAK SATU ABAH...SAYANG XDA SAIZ KECIK

OTROMEN  LAGIIIII......
UPIN DAN IPIN...

BERSANTAI


WWWEEEKKKKKKKKKKKK...............SINGAPORE......

SAPE LAGI ENSOM......

TAHNIAH MALAYSIA....
 12 Jun yang lalu aku berkesempatan pergi tengok live Malaysia Vs Singapura yang semua sedia maklum Malaysia menang 2-0. Tapi yang best nyer aku bawak sekali hero aku yang sulung ke stadium. Ini adalah kali kedua aku bawak dia ke stadium. Dulu aku penah bawak dia kat Stadium MBPJ. Bukan apa untuk membiasakan dia suasana stadium sebab mana tahu satu hari nanti faris striker paling berbisa Malaysia macam bapak dia ......wakaka......... Dari kecik la kena asuh......amin.....

No comments:

Post a Comment