TenTAnG aKU

Thursday, June 28, 2012

jOhoR f.C vs fELdA uNiTed

22 Jun 2012 Melaka- Aku berkesempatan tgk game Johor f.c vs Felda United kat Stadium Hang Jebat Melaka. Seperti yang sedia maklum Johor F.c sedang berjuang untuk keluar dari zon penyingkiran..Kena menang beb game ni..Lagillah aku dah datang menyokong ni...
Aku pegi dengan sepupu aku Udin & Ijan. Masing masing semangat ni untuk menyokong memastikan Johor F.c Menang. Sampai Stadium seperti yang di jangka penyokong Johor f.c adalah lebih kurang 20 orang & penyokong Felda united 50 orang...sedih....
















Setelah melalui game yang agak membosankan akhirnya Johor FC menang 1-0 . Takpalah walaupun game bosan & tak cantik yang penting menang.
















Selepas abis game sempat jugak aku bersalam & bergambar dengan pemain-pemain Johor F.c
Ismail Suboh

Khairul Ismain ( Kapten )

Tahniah Johor Fc...
LEBAH ENJUT LEBAH

No comments:

Post a Comment