TenTAnG aKU

Saturday, February 9, 2013

mY beAnS mAsUk HosPitaL

Setelah agak lama tertangguh. Aku akhirnya dapat juga menghantar my beans untuk menjalani proses pembedahan dalaman & pembedahan plastik untuk mencantikkan rupanya. Tak lupa juga aku akan menyintik botok jika baget aku mencukupi. My beans aku hantar ke hospital member aku iaitu RASHIDIN AUTO.

Di dalam wad

proses awal pembedahan

pewaris my beans
sedang memikirkan baget..pening..gak...



doktor bedah sedang buat kerja

Dr Rashidin..Owner Rashidin Auto

Tempurung kelapa longgar rupanyer

Tak boleh repair..tukar baru

rupa my beans sedang di bedah

peralatan pembedahan

pankreas tersumbat

Dr Yahya..sedang menyeluk....skru..

Organ dalaman banyak yang dah uzur
Tak sabar nak tunggu my beans berwajah baru..tunggu.....

No comments:

Post a Comment