TenTAnG aKU

Monday, April 9, 2012

GUA TEMPURUNG ROAD TOUR

Assalamualaikum....... 

Biro riadah SSFC yang dicintai ini akan menganjurkan lawatan sambil belajar ke Gua Tempurung, Gopeng, Perak Darul Rizuan....

Ini kerana setelah kita berjaya pada trip yang pertama pada tahun lepas...kita KECEWA xdapat masukkan???......kesian........

(muka-muka kecewa xdapat masuk Gua Tempurung )
La Nie.... kita buatlah trip yang kedua...
Tapi......
Trip ini tiada bayaran yang ditetapkan..
Trip ini tiada syarat-syarat dikenakan...
Sapa nak pegi kita kumpul ramai-ramai kat Opis...
Gerak...tumpang-tumpang....
Kolet duit masing-masing...
&&&&&& GOOOOoooo.......
Sedikit Info Gua Tempurung

Tarikh dicadangkan 14 April 2012*tertakluk pd perubahan

Sampai sana pilihan masing-masing nak masuk pakej mana...tapi kena bagitau urusetia awal untuk proses BOOOking....PAHAM.......!!!!!
Segala perbelanjaan pengangkutan adalah urusan tuan punya kereta dan penumpang...pandai-pandailah nak TONG TONG...
Segala perbelanjaan lain seperti makan, minum, rokok, bayaran masuk tandas dan lain-lain ADALAH URUSAN SENDIRI...
post ini hanyalah makluman awal..

Sekian....

Majulah SSFC untuk Diri Sendiri...

Wartawan kurengskru.com

No comments:

Post a Comment