TenTAnG aKU

Saturday, April 14, 2012

Trip ke Gua Tempurung

Setelah sekian lama merancang, akhirnya trip road to Gua Tempurung telah berjaya kami laksanakan .

Kami bertolak dari Shah Alam jam 7.00 pagi..Sampai di Gua Tempurung lebih kurang jam 10.30 pagi. Sampai jer kita isi perut dulu..

Bila kami masuk ke dalam memang tempat ini sungguh indah. Terdapat beberapa perkara menarik di sini..kalau korang nak tau korang pergilah sendiri..he he he..sebenarnya terdapat beberapa bentuk batu yang menyerupai objek-objek seperti binatang,, muka manusia,,dan lain-lain..Sumer ini terbentuk akibat air yang sekian lama. Terdapat juga peninggalan pelombong-pelombong zaman dahulu.

Balik dari Gua Tempurung kami singgah di Air Terjun Lata Kijang..Kami makan bekalan yang kami bawa sambil mandi manda..

No comments:

Post a Comment