TenTAnG aKU

Tuesday, April 3, 2012

pEnGALAMaN bARU..

06/03/2012 Lalu aku ikut member aku g mancing kat jambatan pulau indah..aku bukan minat mancing tapi aku suke ikut orang g mancing..he he he... pelikkan..Member aku Zulham, Aie & Azreel pegi dulu ketempat mancing tu.aku g lambat sikit..tercari-cari gak tempatnyer..



Setelah beberapa kali koling-koling ngan aie..akhirnyer aku jumpe tempat tu...kena lak bayar singgit tuk masuk ke laluan bawah jambatan pulau indah tu..
  Gambar sebelah kiri nie adalah tangga masuk ke lorong lorong untuk pegi ke tiang tiang di bawah jambatan pulau indah.
  Gambar kanan ATAS ni pulak laluannyer Gelap dan menyeramkan. Aku dalam keadaan cuak-cuak @ berani-berani takut tercari-cari kat mana diaorang...Akhirnya jumpe gak diaorang kat Tiang no.4

Gambar kanan ni Azreel . Pemancing pertama yang dapat ikan malam tu..Spesis ikan ialah Gelama..






Gambar kiri ni pulak Zulham yang telah menunggu sampai berjanggut untuk mendapat ikan. tapi biler dapat Gelama impiannyer tu dia dapat saiz yang paling besar..Gambar Aie lupe nak tanggkap padahal dia yang paling banyak dapat ikan malam tu..Aku ingat lebihlah 20 ekor.



Gambar kanan adalah aku yang mendapat ikan pertama memancing dalam hidup aku kot.....tak ingat.. he he he..ikan nie aku dapat sewaktu tolong pegang pancing aie..he he he...

  Bangga beb dapat tangkap ikan walaupun aku g mancing tak bawak pancing. HA HA HA..

No comments:

Post a Comment